Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
5 krokov ako zdieľať svoj Google Search Console bez zdieľania svojho Google účtu
Marketingová agentúra potrebuje prístup do Google Search Console svojho klienta na to, aby videla to, čo vidí Google na klientovom webe.
Zdieľať svoj Google Search Console účet je úplne jednoduché a nepotrebujete dávať nikomu svoje prihlasovacie údaje. Stačí pridať nového...
5 krokov ako zdieľať svoj Google Analytics bez zdieľania svojho Google účtu
Marketingová agentúra potrebuje prístup do Google Analytics účtu svojho klienta na to, aby videla čo sa reálne deje na klientovom webe a na základe týchto informácií vedela kvalifikovane vykonávať svoju prácu.
Zdieľať svoj Google Analytics účet nie je nič zložité,...
Základy SEO – Ako optimalizovať svoj web pre vyhľadávače, keď neviete nič o vyhľadávačoch?
Internet je plný takých a onakých rád, ako robiť SEO, ako zaručene dostať svoje stránky na prvé pozície vo vyhľadávačoch, ako prilákať na svoj web ľudí. Ak ste si práve teraz postavili svoj web a hľadáte ako ho len dostať medzi ľudí, môže to byť na vás príliš veľa...
Ako funguje E-A-T: Ako Google patenty pomáhajú vysvetliť mechaniky fungovania E-A-T
Odkedy E-A-T prevzal ústrednú úlohu v diskusii o SEO, stal sa zdrojom mnohých mýtov a mylných predstáv. Táto téma je náročná na porozumenie aj pre mnohých v našom odbore.
No a dôvody sú jasné – Google, okrem zdieľania niekoľkých vybraných zdrojov o E-A-T, vyslovene...
Search intent: Pochopenie a plnenie zámeru vyhľadávania
Google katalogizuje informácie celého sveta a jeho cieľom je podávať používateľom najrelevantnejší výsledok pre ich dopyt, a teda čo najlepšie odpovede na „otázky“ používateľov. V praxi môže byť pochopenie toho, čo vaše cieľové publikum vyhľadáva a prečo,...