Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
Ako si vytvoriť firemný profil na Google?
Jednou zo stratégií online marketingu a SEO je práve vytvorenie a optimalizácia firemného profilu na Googli. Je to skvelý spôsob ako dať o sebe vedieť, zvýšiť si viditeľnosť a získať nových zákazníkov. V tomto článku sa bližšie pozrieme na to, ako si vytvoriť firemný profil...
Ako si vybrať názov domény?
Dobre zvolený názov domény môže zlepšiť vašu online viditeľnosť, zvýšiť dôveryhodnosť a prispieť k úspechu vášho podnikania.
Štvrtý apríl – deň 404ky
4. apríl je deň chybovej hlášky 404. Aký má pôvod a čo znamená? Ako pristupujú veľké firmy k chybovým hláškam? Aj z nepríjemnej situácie sa však dá vyjsť kreatívne.
SEO trendy pre rok 2023
Čo nás čaká v roku 2023 z pohľadu SEO? Vyhovenie Google algoritmom pri hodnotení webstránok nebolo nikdy dôležitejšie ako dnes. Na čo sa zamerať v tomto roku z pihľadu SEO?
PPC kampaň vs. organické vyhľadávanie v Google
Prečo je niektorá firma vo vyhľadávaní vyššie ako vaša? Dajú sa tieto výsledky vyhľadávania zaplatiť? Na tieto ako aj iné otázky si dáme odpoveď v tomto článku