Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
SEO je základ. Čo ale, keď neprináša leady?
V online prostredí je optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) kľúčovým prvkom pre značky, firmy či spoločnosti, ktoré sa snažia zvýšiť svoju viditeľnosť a prilákať nových zákazníkov. Čo však robiť, ak je SEO dobré, no neprináša žiadne leady?
Ako na vytváranie obsahu pre ľudí
Najnovšou aktualizáciou od Google sa tvorba obsahu sústreďuje viac na ľudí ako kedykoľvek predtým. Tento článok je štylizovaným prekladom od Google a týka sa práve obsahu a toho ako ho tvoriť. Aké sú teda odporúčania Google? Aký obsah tvoriť a na čo si dať pozor, pripadne...
Ako si vytvoriť firemný profil na Google?
Jednou zo stratégií online marketingu a SEO je práve vytvorenie a optimalizácia firemného profilu na Googli. Je to skvelý spôsob ako dať o sebe vedieť, zvýšiť si viditeľnosť a získať nových zákazníkov. V tomto článku sa bližšie pozrieme na to, ako si vytvoriť firemný profil...
Ako si vybrať názov domény?
Dobre zvolený názov domény môže zlepšiť vašu online viditeľnosť, zvýšiť dôveryhodnosť a prispieť k úspechu vášho podnikania.
Štvrtý apríl – deň 404ky
4. apríl je deň chybovej hlášky 404. Aký má pôvod a čo znamená? Ako pristupujú veľké firmy k chybovým hláškam? Aj z nepríjemnej situácie sa však dá vyjsť kreatívne.