Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
Zelený marketing a etická reklama. Prečo sú pre vašu značku konkurenčnou výhodou
Zelený marketing a etická reklama už dávno nie sú len módnymi slovami, ale základnými piliermi úspešných značiek. Súčasní zákazníci chcú nakupovať kvalitné produkty, no to im už nestačí. Očakávajú viac – hodnoty, zmysel a zodpovednosť. Ako tieto princípy, spolu so zeleným a...
Hyperpersonalizácia v marketingu: Ako AI mení spôsob komunikácie so zákazníkmi
Mnoho dnešných zákazníkov od značiek očakáva oveľa viac než len odporúčania na základe predchádzajúcich nákupov či pozretých produktov. Chcú čo najrýchlejšie nájsť relevantný obsah, ktorý je šitý na mieru ich potrebám a záujmom. A tu prichádza hyperpersonalizácia, ktorú už...
Ako zaradiť Instagram do marketingovej stratégie a vyťažiť z neho maximum
Keď Instagram v roku 2010 začínal, bol primárne určený na zdieľanie fotografií medzi priateľmi. Dnes je dôležitou marketingovou platformou pre firmy z celého sveta a sociálnou sieťou, ktorú používajú miliardy ľudí. Ako čo najefektívnejšie využiť Instagram pre váš biznis?
Čo je to evergreen content a ako ho vytvoriť
Ak ste si už niekedy hľadali informácie o tom, ako schudnúť, popasovať sa s bolesťou chrbta, posilniť si imunitu alebo napríklad upiecť koláč, pravdepodobne ste sa už stretli s evergreen obsahom. Čo presne to je a aké výhody má pre vašu značku?
Čo je používateľský zážitok (UX) a ako ho vylepšiť na vašej webovej stránke
Každá firma a značka by sa mala zaujímať o spokojnosť svojich klientov či zákazníkov. Pozitívny používateľský zážitok rozhoduje o tom, či návštevníci zostanú na vašej webstránke, uskutočnia nákup a odporučia vás ďalej. Čo presne používateľský zážitok zahŕňa a ako ho zlepšiť?