Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
Refresh obsahu: Prečo je aktualizácia článkov dôležitá
Publikovať nový a relevantný obsah je dôležité pre každú značku. Staršie texty však majú stále veľký potenciál – pravidelná aktualizácia im môže vdýchnuť nový život a priniesť skvelé výsledky.
Content marketing. Čo to je a ako ho robiť správne?
Content marketing je založený na strategickom vytváraní a distribúcii obsahu pre zákazníkov – či už existujúcich alebo nových. Je jednou zo stratégií, ktoré si vyžadujú trpezlivosť. Ak sa však realizuje správne, môže výrazne prispieť k rozvoju firmy.
Content...
Ako na vytváranie obsahu pre ľudí
Najnovšou aktualizáciou od Google sa tvorba obsahu sústreďuje viac na ľudí ako kedykoľvek predtým. Tento článok je štylizovaným prekladom od Google a týka sa práve obsahu a toho ako ho tvoriť. Aké sú teda odporúčania Google? Aký obsah tvoriť a na čo si dať pozor, pripadne...
SEO trendy pre rok 2023
Čo nás čaká v roku 2023 z pohľadu SEO? Vyhovenie Google algoritmom pri hodnotení webstránok nebolo nikdy dôležitejšie ako dnes. Na čo sa zamerať v tomto roku z pihľadu SEO?
Ako funguje E-A-T: Ako Google patenty pomáhajú vysvetliť mechaniky fungovania E-A-T
Odkedy E-A-T prevzal ústrednú úlohu v diskusii o SEO, stal sa zdrojom mnohých mýtov a mylných predstáv. Táto téma je náročná na porozumenie aj pre mnohých v našom odbore.
No a dôvody sú jasné – Google, okrem zdieľania niekoľkých vybraných zdrojov o E-A-T, vyslovene...