Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
Čo je to evergreen content a ako ho vytvoriť
Ak ste si už niekedy hľadali informácie o tom, ako schudnúť, popasovať sa s bolesťou chrbta, posilniť si imunitu alebo napríklad upiecť koláč, pravdepodobne ste sa už stretli s evergreen obsahom. Čo presne to je a aké výhody má pre vašu značku?
SEO je základ. Čo ale, keď neprináša leady?
V online prostredí je optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) kľúčovým prvkom pre značky, firmy či spoločnosti, ktoré sa snažia zvýšiť svoju viditeľnosť a prilákať nových zákazníkov. Čo však robiť, ak je SEO dobré, no neprináša žiadne leady?
Ako na vytváranie obsahu pre ľudí
Najnovšou aktualizáciou od Google sa tvorba obsahu sústreďuje viac na ľudí ako kedykoľvek predtým. Tento článok je štylizovaným prekladom od Google a týka sa práve obsahu a toho ako ho tvoriť. Aké sú teda odporúčania Google? Aký obsah tvoriť a na čo si dať pozor, pripadne...