Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
Spätný odkaz (alebo mediálny odkaz či backlink) predstavuje odkaz z inej stránky na váš web. Tieto odkazy Google vyhodnocuje a podľa ich množstva a kvality posúva web vyššie alebo nižšie vo vyhľadávaní. Sprostredkovaniu predaja odkazov sa venujeme už viac ako sedem rokov. V poslednej dobe sa nám zvýšil počet dodávateľov, ako aj klientov odkazy nakupujúcich. Toto nás viedlo k vytvoreniu jedinečného projektu.
Donedávna sme u nás fungovali pomocou tabuliek Google Sheets. Toto prepájanie klientov a dodávateľov síce fungovalo, no bolo často neprehľadné a pre nás aj časovo neefektívne. Projekt Jellyfish Marketing predstavuje automatické prepojenie dodávateľov a odberateľov spätných odkazov. Je to dynamický a inovatívny spôsob nákupu spätných odkazov.
Ako to funguje?
Jellyfish marketing funguje na princípe eshopu. Rozdiel spočíva v tom, že za odkazy klient zaplatí až keď sú v poriadku a umiestnené. Práca so systémom je jednoduchá a spočíva v štyroch základných krokoch. Klient si vyhľadá článok, v ktorom sa nachádza jeho kľúčové slovo. Toto slovo si aj s odkazom na článok vloží do objednávky a objedná. Systém objednávku skontroluje a odkazy sa odošlú na umiestnenie. Po umiestnení klient obdrží faktúru.
„Navonok systém vyzerá veľmi jednoducho a používateľsky príjemne. Stojí za tým však viac ako ročná práca, počas ktorej sme vyvinuli unikátny a automatický systém pre zadávanie a kontrolu umiestnených odkazov“, hovorí Stanislav Kubernát, manažér projektu.
Prečo práve Jellyfish Marketing?
Vízia projektu spočíva práve v spomínanej medúze. Na internete – v textoch, článkoch či na portáloch je neuveriteľné množstvo odkazov, ktoré odkazujú na iné texty, články či weby (spätné odkazy). Dalo by sa to prirovnať k moru odkazov, linkov a rôznych textov. Čím viac odkazov sa nalepí na konkrétne weby, tak tým je web silnejší a stúpa vo vyhľadávačoch vyššie.
Medúza takisto pláva v mori. Medúza v tomto ponímaní na svoje drobné chápadlá zachytáva odkazy, ktoré smerujú do stredu jej tela. Telo medúzy predstavuje web klienta. Čím viac odkazov medúza na svoje chápadlá zachytí, tým je klientov web (medúza) silnejší.
Automatizácia vládne svetu a my sme radi, že sa nám podarilo vytvoriť tento jedinečný projekt. Momentálne je v stave, kedy sa klienti učia systém používať a efektívne riadiť svoje projekty. Najbližšie plánujeme zdokonaliť aj grafiku, aby projekt spĺňal nielen podmienku efektívnosti ale aj graficky príjemného rozhrania. Takisto plánujeme do budúcna rozšíriť portál aj o možnosť nákupu PR článkov.
Ak máte akékoľvek otázky o projekte, smerujte ich prosím na: office@jellyfish.marketing