Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
SEO je základ. Čo ale, keď neprináša leady?
V online prostredí je optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) kľúčovým prvkom pre značky, firmy či spoločnosti, ktoré sa snažia zvýšiť svoju viditeľnosť a prilákať nových zákazníkov. Čo však robiť, ak je SEO dobré, no neprináša žiadne leady?
SEO trendy pre rok 2023
Čo nás čaká v roku 2023 z pohľadu SEO? Vyhovenie Google algoritmom pri hodnotení webstránok nebolo nikdy dôležitejšie ako dnes. Na čo sa zamerať v tomto roku z pihľadu SEO?
Čo nás čaká v roku 2022 z pohľadu SEO?
V roku 2021 sme boli svedkami toho, ako niektoré zmeny od Googlu najprv nastrašia a potom sa nič neudeje. Core Web Vitals boli prezentované ako dôležitá zmena a „zem sa bude triasť pod webmi, ktoré nebudú spĺňať tieto dôležité metriky“. V skutočnosti sa nič...
Základy SEO – Ako optimalizovať svoj web pre vyhľadávače, keď neviete nič o vyhľadávačoch?
Internet je plný takých a onakých rád, ako robiť SEO, ako zaručene dostať svoje stránky na prvé pozície vo vyhľadávačoch, ako prilákať na svoj web ľudí. Ak ste si práve teraz postavili svoj web a hľadáte ako ho len dostať medzi ľudí, môže to byť na vás príliš veľa...
Na čo si treba dať pozor pri spolupráci s agentúrou?
Tento článok vznikol z dlhodobejšieho pozorovania toho, ako fungujú niektoré agentúry či freelanceri. Bola som aj na strane klienta, ale aj v agentúre. Pri nových spoluprácach som sa stretla s profesionálmi, ale aj začiatočníkmi. Veľakrát som sa však stretla...