Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
Kvalitný obsah je východiskom pre kvalitné SEO
Kvalitný content marketing spočíva v tvorbe takého obsahu, ktorý bude nielen informačne hodnotný, ale aj obsahovo bohatý. Podľa najnovších Google algoritmov je zároveň práve takýto obsah relevantný aj pre Google.
Ako to funguje?
Kvalitný obsah obsah by mal spĺňať minimálne požiadavky a to:
- Pomôcť návštevníkovi webu nájsť odpovede na jeho problém
- Zabezpečiť dostatok odborných informácií
- Prilákať zákazníka na web
- Udržať zákazníka na webe
- Zabezpečiť to, aby sa čitateľ vrátil, ak hľadá odpoveď na nejaký problém
Cieľom Content marketingu je mať na webe taký obsah, ktorý vám prinesie zisk.
Content marketing v dnešnej dobe nie je len o občasnom písaní blogu. Za napísaním jedného blogu (ktorý by mal mať minimálne 5-6 normostrán) stojí celá stratégia. Na začiatku stojí vypracovanie obsahovej stratégie. Dlhoročné skúsenosti našich copywriterov garantujú tvorbu obsahu na (takmer) každú tému.
Každý obsah a obsahová stratégia vychádza z Analýzy kľúčových slov. Z analýzy sa vyberú tie kľúčové slová, ktoré sú najviac vyhľadávané, klient sa na nich nezobrazuje tak, ako by chcel a zároveň pri nich nie je príliš silná konkurencia, čiže majú potenciál “preraziť”. K nim následne vytvoríme adekvátny obsah, ktorý odpovedá na zámer vyhľadávania k daným kľúčovým slovám. Takto postupujeme mesiac za mesiacom a vyhodnocujeme úspešnosť.
Content marketing samozrejme nezahŕňa len tvorbu blogu. Rovnaká stratégia sa vypracováva aj pre písanie článkov pre potreby Linkbuildingu ako aj pri tvorbe infografík, newslettra, prezentácie, videa, ebooku, na sociálne siete, atď.
Chcete začať tvoriť obsah a neviete ako?
Nechajte nám kontakt a pozrieme sa na váš web a pošleme vám odporúčania zadarmo.