Táto stránka používa cookies. Cookies sú uložené vo vašom prehliadači a slúžia na rozpoznávanie opakovaných návštev webu, uloženie nastavení a tiež analýzu návštevnosti.
Čo je používateľský zážitok (UX) a ako ho vylepšiť na vašej webovej stránke
Každá firma a značka by sa mala zaujímať o spokojnosť svojich klientov či zákazníkov. Pozitívny používateľský zážitok rozhoduje o tom, či návštevníci zostanú na vašej webstránke, uskutočnia nákup a odporučia vás ďalej. Čo presne používateľský zážitok zahŕňa a ako ho zlepšiť?
SEO je základ. Čo ale, keď neprináša leady?
V online prostredí je optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) kľúčovým prvkom pre značky, firmy či spoločnosti, ktoré sa snažia zvýšiť svoju viditeľnosť a prilákať nových zákazníkov. Čo však robiť, ak je SEO dobré, no neprináša žiadne leady?